Bezoekjes genoeg in aantocht! - Reisverslag uit Antwerpen, België van Marloes Beijk - WaarBenJij.nu Bezoekjes genoeg in aantocht! - Reisverslag uit Antwerpen, België van Marloes Beijk - WaarBenJij.nu

Bezoekjes genoeg in aantocht!

Blijf op de hoogte en volg Marloes

05 April 2013 | België, Antwerpen

Het werd wel weer eens tijd om weer eens wat van me te laten horen. Afgelopen weken zijn eigenlijk heel snel voorbij gegaan. op stage gaat het heel goed en ik leer iedere dag haast wel weer iets nieuws.

Vorige week is mijn vriend langs geweest voor de tweede keer. Dit was erg leuk en hebben even goed de toerisch uitgehangen!
Zo zijn we naar een chocolade winkeltje geweest op de Meir waar je een kijkje kan nemen in de keuken ( leuk voor jou mama!).
Ook zijn we naar het MAS (museum aan de strooom) geweest. Dit is een groot museum met wisselende onderwerpen. Dit keer was het Antwerpen vroeger en nu. Dit leek ons niet heel erg spectaculair en zijn we dus alleen naar het panorama beeld gegaan.
Hier kan je vanaf het hoogste punt van het museum ( 10 hoog) een blik werpen op Antwerpen. Dit was een erg mooi uitzicht!

Wat ook erg leuk was dat ik een briefje van de postbode in de brievenbus zat dat ik een pakketje kon afhalen bij het postkantoor in de buurtsuper! Dankje wel mama voor het leuke en vooral lekkere pakketje :D

Over 6 dagen komen mijn ouders langs in Antwerpen, ik kijk daar erg naar uit. Het lijkt mij heel erg leuk om ze de stad te laten zien en mijn plekje waar ik nu woon.
Op 16/17 April komen Johan en Annie ook langs in The Big City, en als het allemaal goed is mag ik de 18e mee terug rijden naar Friesland en kan ik even een paar dagen weer thuis zijn.
En als ik het goed heb begrepen komt Frieda ook eind April langs (toch?)

April word dus een leuke maand vol met bezoekjes van leuke mensen!
Ik kijk er erg naar uit allemaal!

Tot snel dus!

  • 05 April 2013 - 17:13

    Frieda:

    Yess uiteraard kom ik langs..
    ookal hebben we laatst nog geskypd zo een verhaal blijft ook
    Altijd leuk om te lezen!

    Xx

  • 05 April 2013 - 20:24

    Annelies:

    Nou Pearl, je verhalen worden alweer wat langer! Leuk van je briefje van de postbode en je pakketje; ik had ook zo'n briefje! (En nu trouwens weer één, maar weet nog niet wat en van wie het is; ik ga het morgen halen.) Maar ik ben benieuwd wanneer je eens wat bij mijn verslagen gaat zetten...! Bij jou s april de bezoekmaand, bij mij is dat lekker mei. En dan is het hier lente en dat is hier heel mooi, heb ik tenminste gehoord! Maar leuk om te lezen wat je allemaal doet; je langste tijd zit er ook alweer op daar of niet?? Oh ja; je dagboek is al 468 keer bekeken, dat is best wel veel!
    Nou doei!! xx liefs!

  • 09 April 2013 - 22:27

    Annelies Beijk:

    Nu al 502 keer!

  • 13 April 2013 - 02:30

    Rinze:

    het was echt leuk ja de toerist uithangen kom snel.weer hoor schat dikke kus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marloes

Actief sinds 07 Dec. 2012
Verslag gelezen: 720
Totaal aantal bezoekers 19130

Voorgaande reizen:

01 Februari 2013 - 28 Juni 2013

Stage in Antwerpen!

07 December 2012 - 31 December 2012

Mijn eerste reis

Landen bezocht: