De tijd vliegt voor bij - Reisverslag uit Antwerpen, België van Marloes Beijk - WaarBenJij.nu De tijd vliegt voor bij - Reisverslag uit Antwerpen, België van Marloes Beijk - WaarBenJij.nu

De tijd vliegt voor bij

Blijf op de hoogte en volg Marloes

24 April 2013 | België, Antwerpen

Het is al weer een tijdje geleden dat ik een verslag heb uitgebracht, dus nu maar weer een update!

Voordat papa en en mama langs kwamen in Antwerpen had ik mijn eerste nachtdiensten. Dit viel opzich wel mee, de tijd ging erg snel voorbij en het was best gezellig. Vanavond ga ik weer een nachtdienst tegemoet. Ik vind het ritme wel heel naar als ik in de nachtdiensten zit. maar goed, het is gelukkig maar voor 4 nachten dit keer.

Papa en mama zijn intussen dus ook langs geweest. Het was erg gezellig en we hebben lekkere wafels gegeten, naar het mas geweest, over de Meir gelopen en thuis film gekeken. Al met al dus hele geslaagde dagen.

Een week later ben ik met Johan en Annie mee naar huis gereden en ben ik een lang weekend week even in Friesland geweest. Ik vind het wel weer wennen! Afgelopen zondag ochtend ben ik weer vroeg op de trein gestapt om vervolgens weer om drie uur te beginnen op stage.. Het was wel een lange dag maar ik had het er graag even voor over!

Aanstaande komt Frieda langs voor een nachtje en waarschijnlijk komt Petra ook nog langs deze maand, ook zijn mijn zussen allemaal aan het proberen om langs te komen! Allemaal erg lief van ze en erg leuk om naar uit te kijken! Zo gaat de tijd wel erg snel en voor ik het weet is het eind juni en is deze stage al weer voorbij.
En dat terwijl ik nog naar Brussel, Brugge en Gent wil, dat word dus allemaal nog even goed plannen!

Tot nu toe vermaak ik me nog prima hier, af en toe even ergens in een wijkje shoppen, mensen die langs komen, hardlopen en uiteraard nog de stage waarvoor ik hier eigenlijk zit!
En... Kim is morgen jarig, dus morgen ochtend maar wat langer wakker blijven om toch een beetje haar verjaardag te vieren!

Ik zit nu heerlijk in het zonnetje dit verslagje te type en me voortebereiden op weer vier nachten werken. Ik hoop dat ik het vol houd!

Veel liefs!


  • 24 April 2013 - 16:41

    Frieda:

    Wauw wat een lang verhaal..
    Succes met je 4 nacht diensten, en tot zondag!
    We gaan er gezellige dagen van maken!

    xx

  • 24 April 2013 - 17:12

    Jezus:

    He chickiie!! Wat een leuk verhaal! En leuke dingen in het vooruitzicht!! :D Tot gauw, want ik kom zeker langs! :) Xxx x 1000

  • 24 April 2013 - 19:26

    Annelies:

    Hej hej! Je verhalen worden steeds langer, dat is mooi en ook leuk voor ons om te lezen! Heel veel plezier met Frieda en tot gauw! xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marloes

Actief sinds 07 Dec. 2012
Verslag gelezen: 530
Totaal aantal bezoekers 19119

Voorgaande reizen:

01 Februari 2013 - 28 Juni 2013

Stage in Antwerpen!

07 December 2012 - 31 December 2012

Mijn eerste reis

Landen bezocht: