De laatste weken zijn in gegaan - Reisverslag uit Antwerpen, België van Marloes Beijk - WaarBenJij.nu De laatste weken zijn in gegaan - Reisverslag uit Antwerpen, België van Marloes Beijk - WaarBenJij.nu

De laatste weken zijn in gegaan

Blijf op de hoogte en volg Marloes

03 Juni 2013 | België, Antwerpen

Met nog drie weken te gaan nog maar even een verslagje plaatsen.

Allereerst is mijn leraar langs geweest en heb ik een goede beoordeling gekregen. Ook mag ik mijn assessment uitvoeren op mijn stage plaats. Deze zal in mijn laatste week plaatsvinden aangezien ik nog veel nacht diensten te gaan heb.

Petra is ook bij mij op bezoek geweest. We zijn naar de kermis van Antwerpen geweest en de volgende dag een bezoekje gebracht aan auqatopia, hier waren allemaal vissen en reptielen. Het waren erg gezellige dagen!

Na weer een week gewerkt te hebben kwam mijn vriend weer langs zijn we naar Brugge geweest. Een erg mooie stad maar voor een hele dag te winkelen is het te klein. Ook deze dagen gingen weer veel te snel voorbij.

Vanaf morgen moet ik weer een flink aantal nachten draaien. En voor ik het weet zijn de drie weken voorbij en mag ik weer naar huis toe. Ik kijk er erg naar uit om weer lekker in het normale ritme te zitten in me eigen vertrouwde omgeving.!

Liefs.!

  • 03 Juni 2013 - 22:45

    Johan:

    Hoi Marloes. Nou dat is ook snel gegaan. Ook nog een goede beoordeling wat wil je nog meer. En je hebt natuurlijk ook het nodige opgestoken daar in Antwerpen. Hoop dat je de laatste nachtdiensten goed doorstaat. Ik zou zeggen tot ziens in Friesland.xxx

  • 04 Juni 2013 - 14:40

    Annelies:

    Leuk weer Pearl! En nu kan het aftellen beginnen;)

  • 06 Juni 2013 - 11:33

    Annelies Beijk:

    Nu moet je nog even door de nachtdiensten zien heen te komen, maar dat gaat je vast lukken!!!

  • 07 Juni 2013 - 11:54

    Papa:

    We gaan de dagen aftellen!

  • 08 Juni 2013 - 20:46

    Jezus:

    Hoi lieve liefie!! Wat doe je het goed zeg!! :D :D Ik ben vet trots op je!! En ik heb heul veul zin dat je hier weer bent straks!! Heel veel succes tjikkie! jekanhetjekanhetjekanhetjekanhetjekanhet hiha!! Xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marloes

Actief sinds 07 Dec. 2012
Verslag gelezen: 780
Totaal aantal bezoekers 19121

Voorgaande reizen:

01 Februari 2013 - 28 Juni 2013

Stage in Antwerpen!

07 December 2012 - 31 December 2012

Mijn eerste reis

Landen bezocht: