Bezoek in Antwerpen - Reisverslag uit Antwerpen, België van Marloes Beijk - WaarBenJij.nu Bezoek in Antwerpen - Reisverslag uit Antwerpen, België van Marloes Beijk - WaarBenJij.nu

Bezoek in Antwerpen

Blijf op de hoogte en volg Marloes

17 Mei 2013 | België, Antwerpen

Het is al weer een hele tijd geleden dat ik een reisverlag heb geplaats zag ik dus het is weer tijd voor een nieuwe!

Ondertussen zijn er al weer een aantal mensen langs geweest hier in Antwerpen.

Eerst kwam Frieda een nachtje logeren in Antwerpen. Erg gezellig. Ik heb haar eerst opgehaald vanuit het Centraal Station en toen zijn we naar het MAS geweest. Voor mij de derde keer alweer maar het blijft wel mooi op Antwerpen van zo'n hoogte te zien. Daarna zijn we even lekker het terras opgeweest. De volgende dag zijn we lekker wezen shoppen en ook nu ontbraken de heerlijke wafels niet! Toen was het helaaas al weer tijd om afscheid te nemen van een gezellig weekendje!

Een week na het bezoek van Frieda was mijn zus Roos en mijn tante Carla alweer in aantocht. Roos en Carla kwamen even een dagje naar Antwerpen om voornamelijk te shoppen.. Ze hebben eerst een kopje koffie bij mij thuis gedronken en toen gingen we naar het Centrum.
Lekker geluncht, wafels gegeten en geshopt, s'avonds nog wat gegeten bij mij thuis en toen was het ook weer tijd voor hun om te vertrekken! Het was in ieder geval een super leuke dag!

En weer een week later kwam Dorien langs. Helemaal vanuit Terschelling is ze naar Antwerpen gekomen om haar zusje te bezoeken. Vanuit mijn stage gelijk naar het Cetrum om Dorien op te halen, snel naar huis gegaan want we waren allebei redelijk moe. S'avonds lekker gegeten en een filmpje gekeken. De volgende dag uiteraard weer wezen shoppen en s'avonds de film afgekeken. Toen was het na twee nachten ook weer tijd om van haar afscheid te nemen. Ook deze dagen waren erg leuk! :)

Over drie dagen komt mijn vriendin Petra langs voor een nachtje Antwerpen!

Op stage gaat alles gewoon door zoals altijd, er is weinig verandering en over een week komt mijn leraar weer even op bezoek. Dan zal ik te horen krijgen of ik mijn Assesment mag doen of niet.

Dit waren mijn avonturen weer tot nu toe.!

Liefs

  • 17 Mei 2013 - 12:52

    Annelies:

    Pearly!!! Jij hebt echt veel bezoek zeg; om jaloers op te worden! Maarrrrr, over twee weken komen mijn ouders lekker hier langs! Lekker puh!
    Nou, veel plezier nog in je laatste maandje daar en tot ooit!! :)
    xx

  • 17 Mei 2013 - 13:13

    Petraa . :

    Jeeej , super veel zin aan chick ! :D Eindelijk !
    Tot snel,

    Dikke tuut x

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marloes

Actief sinds 07 Dec. 2012
Verslag gelezen: 948
Totaal aantal bezoekers 19138

Voorgaande reizen:

01 Februari 2013 - 28 Juni 2013

Stage in Antwerpen!

07 December 2012 - 31 December 2012

Mijn eerste reis

Landen bezocht: