Kort verslagje vanuit Antwerpen - Reisverslag uit Antwerpen, België van Marloes Beijk - WaarBenJij.nu Kort verslagje vanuit Antwerpen - Reisverslag uit Antwerpen, België van Marloes Beijk - WaarBenJij.nu

Kort verslagje vanuit Antwerpen

Blijf op de hoogte en volg Marloes

14 Maart 2013 | België, Antwerpen

Het is weer eens tijd voor een kort versagje vanuit Antwerpen.
De afgelopen twee weken heb ik eigenlijk niet echt iets bijzonder meegemaakt.
Alleen dat mijn leraar is langs geweest bij mij op stage vanmiddag voor een tussentijdse beoordeling.
Deze beoordeling was eigenlijk dik in orde en als ik zo door blijf gaan komt mijn hele stage helemaal goed =)

Het weer in België is erg afwisselend de laatse dagen, zo heeft het twee dagen geleden nog een keer s'nachts 7 cm gesneeuw, en schijnt ondertussen de zon ook.

Waarschijnlijk komen in april mijn ouders langs en ook nog een vriendin van me. Dus dat zal wel een leuke maand worden voor mij, en lekker met hun de toerist uithangen in de stad!

Veel liefs vanuit Antwerpen!

  • 14 Maart 2013 - 18:54

    Dorien:

    Dat was inderdaad weer spannend verhaal! Het klinkt leuk allemaal vooral die filmavondjes en de karaokebar.

  • 14 Maart 2013 - 19:20

    Annelies:

    Uhm , Dorien... Karaokebar en filmavondjes? Dat heb ik even gemist in deze zeer uitgebreide update. Maar jij weet meer dan ik hoor ik wel weer! Misschien kun je het verhaal even herschrijven? Haha!
    Maar Pearl, jeetje, wat een verhaal zeg over je tijd daar. Je maakt daar wel veel mee! Ik had graag ook nog wat willen lezen over je wasrekje... En je ouders komen dus langs, dat is wel heel erg leuk zeg!!! Heel veel plezier dan maar hè?! Oh ja, je hebt mazzel dat de leraar je verhalen niet leest, anders had je dus nooit een voldoende gekregen met al die spelfouten!
    xx

  • 15 Maart 2013 - 20:52

    Annelies:

    Pearl, ik kom er net achter dat mijn commentaar langer is dan jouw hele verhaal!! xx

  • 15 Maart 2013 - 20:53

    Roos:

    He zussie! Wat een stories!! Ik ben dan wel benieuwd naar de afleveringen van ONM :p Wat eet je zoal allemaal? Kook je veel? En hoe gaat het met het huishouden? En heb je al nieuwe zelfklusverhalen?! hiha kussen jezus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marloes

Actief sinds 07 Dec. 2012
Verslag gelezen: 486
Totaal aantal bezoekers 19144

Voorgaande reizen:

01 Februari 2013 - 28 Juni 2013

Stage in Antwerpen!

07 December 2012 - 31 December 2012

Mijn eerste reis

Landen bezocht: