Alweer een maand weg.. - Reisverslag uit Antwerpen, België van Marloes Beijk - WaarBenJij.nu Alweer een maand weg.. - Reisverslag uit Antwerpen, België van Marloes Beijk - WaarBenJij.nu

Alweer een maand weg..

Blijf op de hoogte en volg Marloes

27 Februari 2013 | België, Antwerpen

En.. het werd weer tijd voor een verslag. We zitten hier alweer bijna een maand. En de tijd gaat erg snel voorbij hier! Op mijn stage heb ik al verschillende diensten gehad en gaat het steeds een stukje beter. Vandaag zijn Kim en ik naar de sportschool geweest en geregeld dat we er kunnen sporten. Hoe de betaling moet is nog niet duidelijk aangezien die sportschool geen nederlandse bankkaarten acctepteerd. Maar de bedrijfsleider is ook een nederlander dus die gaat het allemaal oplossen voor ons! Ook zijn we weer naar de wasserette geweest. Het blijft een hele onderneming, en ook nu zitten we weer in de huiskamer vol met natte was :( De drogers drogen niet zo goed als we gewend zijn..

Afgelopen week heb ik twee technische problemen gehad hier binnen in huis. De eerste was dat ik mijn slaapkamer niet meer in kon komen omdat de klink er af lag. Na flink prutsen, steed geiriteerder worden en heel de bestek bak geprobeerd te hebben lukte het eindelijk om met een achterkant van de lepel tog me deur weer open te krijgen.. Kon ik toch nog in mijn bedje slapen na een lange avond stage.
De volgende dag zat mijn rolluik buiten vast en moest ik dus midden in de nacht in mijn pjama naar buiten om dat rolluik los te trekken..

Morgen zijn Kim en ik samen een dagje vrij en gaan we lekker shoppen in Antwerpen!

Dat waren alweer mijn avonturen vanuit België!


  • 27 Februari 2013 - 18:48

    Frieda:

    Hahaha,
    Een typische marloes verslag. Kort maar krachtig hahaa!
    Echt fijn dat je het naar je zin hebt, en dat je al een lekker ritme hebt.
    Geniet van je shopdagje! En onthou de leuke winkels voor als ik langs kom!

    Liefss!

  • 27 Februari 2013 - 18:55

    Dorien:

    Tog (toch) een leuk verhaal!
    Liefs

  • 27 Februari 2013 - 19:01

    Ruben:

    Stomme dorgers hé! Heb gelukkig een wasrekje mee ;). Veel plezier in Antwerpen! Groetjes uit Brussel. Haha

  • 27 Februari 2013 - 20:22

    Annelies:

    Nou Pearl, je spelling is er niet op vooruit gegaan sinds je daar zit! Haha!
    Veel plezier met winkelen en dan kan de was lekker drogen!!
    xx

  • 27 Februari 2013 - 23:17

    Papa:

    Wat spannend allemaal, vooral die technische uitdagingen. Over de spelling zullen we het voorlopig maar niet hebben hé? Xxx :-)

  • 28 Februari 2013 - 08:57

    Jezus:

    He tjikkie!! Vet coole story's! :D Hiha veel plezier vandaag! Xx

  • 01 Maart 2013 - 17:57

    Rinze:

    he pop ik vind goed geschreven hoor blij dat leuk is en zie jou snel kus. kus

  • 06 Maart 2013 - 16:47

    R. Mulder:

    Marloes,
    je gaat het toch niet te spannedn maken in Antwerpen!
    Heb je een mailtje gestuurd en kom volgende week op bezoek bij in het hotel.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marloes

Actief sinds 07 Dec. 2012
Verslag gelezen: 481
Totaal aantal bezoekers 19147

Voorgaande reizen:

01 Februari 2013 - 28 Juni 2013

Stage in Antwerpen!

07 December 2012 - 31 December 2012

Mijn eerste reis

Landen bezocht: