De eerste weken.. - Reisverslag uit Antwerpen, België van Marloes Beijk - WaarBenJij.nu De eerste weken.. - Reisverslag uit Antwerpen, België van Marloes Beijk - WaarBenJij.nu

De eerste weken..

Blijf op de hoogte en volg Marloes

14 Februari 2013 | België, Antwerpen

Het is alweer dik een week geleden van het vorige reisverlsag, dus het werd wel weer even tijd voor een update!
De eerste week stage bevalt me prima, me collega's zijn erg aardig en behulpzaam en het is er meestal wel gezellig! Deze week nog 3 dagen vroege shift en daarna ga ik naar de avond! Ben erg benieuwd hoe die me gaat bevallen. Wat wel erg wennen is op stage is dat ze een ander toetsenbord hebben dan in Nederland. Maar me begeleidster zei dat veel Nederlanders daar zo aan gewend zijn. Ik hoop het maar..
In deze twee weken dat we hier zitten hebben we al veel dingen ontdekt en uitgevonden. We zijn een keertje naar het centrum van Wilrijk gefiets en daar zaten een aantal Nederlandse winkels, waaronder een Hema! Erg handig natuurlijk:) Ook heb ik al iets van een park gevonden en zijn we nu nog opzoek naar een sportschool en de Aldi, die schijnen hier ook in de buurt te zitten! Dus van de week maar weer even op onderzoek uit!
Vandaag zijn we naar een wasserette geweest. Het is een hele ervaring opzich! Nadat we de drie wasmachines weer hadden uitgeladen hebben we de was in huis opgehangen om te drogen. Over elk kastje, verwarming, stoel en strijkplank hangt wel iets! Het ruikt in iedergeval wel lekker schoon hier:D
Eergisteren zijn we met een paar meiden die ook in Antwerpen zitten op stap geweest, na een rondje hebben gelopen door Antwerpen hebben we een erg gezellige kroeg gevonden en hebben we ons prima vermaakt!
Dit was alweer mijn verslag van deze week!

Liefs

  • 14 Februari 2013 - 19:46

    Annelies:

    Zo, jij vermaakt je daar wel! Hebt gij al lekkere Belgische chocolade gegeten? Of patattekes? Hoe is het om op kot te wonen? En heb je al muizenstrontjes gegeten? Saluutjes! xx

  • 14 Februari 2013 - 23:03

    Petra:

    Waar is je wasrekje dan ??

  • 17 Februari 2013 - 10:17

    Rinze:

    Gaat goed ben trots op jou dat jin j je weg vind daar en wassen nu zelf he haha ik kom snel weer langs kus kus rinze

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marloes

Actief sinds 07 Dec. 2012
Verslag gelezen: 376
Totaal aantal bezoekers 19142

Voorgaande reizen:

01 Februari 2013 - 28 Juni 2013

Stage in Antwerpen!

07 December 2012 - 31 December 2012

Mijn eerste reis

Landen bezocht: